close

Without  you

Well I can't forget this evening 
唉,我無法忘記今晚

Or your face as you were leaving 
或者你離開的表情

But I guess that's just the way 
但我猜那只是種方式

The story goes 
故事進行著

You always smile but in your eyes
你總是微笑著,但在你眼裡

Your sorrow shows 
顯現著你的哀愁

Yes it shows 
是的,它顯露著

No I can't forget tomorrow
不,我不能忘記明天

When I think of all my sorrow
當我考慮起我的哀愁

When I had you there 
當我擁有你時

But then I let you go 
然而我讓你離開

And now it's only fair
而且現在很清楚的

That I should let you know
我必須讓你知道

What you should know
你該理解些什麼

I can't live 
我活不下去

If living is without you
如果生命中沒有你

I can't live 
我活不下去

I can't give anymore 
我無法再付出些什麼

I can't live 
我活不下去

If living is without you
如果生命中沒有你

I can't give
我無法再付出

I can't give anymore 
我無法再付出更多
----------------------------------------------------
看到朋友的部落格有這首順便吧。
也滿好記的,又好聽。

arrow
arrow
    全站熱搜

    yrene431 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()