close

Top of The World

Such a feelin's comin over me
我突然有種特別的感覺
There is wonder in 'most ev'ry thing I see
似乎有奇蹟發生
Not a cloud in the sky, got the sun in my eyes
不是烏雲罩頂,是鴻運當頭
And I won't be surprised if it's a dream
如果只是個夢,我也不會奇怪
  
Everything I want the world to be
我要這個世界變成任何我想要的樣子
Is now comin' true especially for me
尤其是關於我的事,現在都成真
And the reason is clear, it's because you are here
而原因很清楚,是因為你在我身邊
You're the nearest thing to heaven that I've seen
你是我曾經見過最接近天堂的事物
  
I'm on the top of the world lookin' down on creation
我站在世界的頂端,如上帝創造世界般往下看
And the only explanation I can find
而我能找到的唯一解釋
Is the love that I've found ever since you've been around
是你的愛,那是自從你在我身邊後,我所能發現的原因
Your love's put me at the top of the world
你的愛使我登上世界的頂端
  
Somethin' in the wind has learned my name
空氣中瀰漫著我的名字
And it's tellin' me that things are not the same
彷彿是在告訴我,所有的事都不同了
In the leaves on the trees and the touch of the breeze
樹梢的葉子,微風的觸摸
There's a pleasin' sense of happiness for me
都在為我高興
  
There is only one wish on my mind
在我心中只有一個願望
When this day is through I hope that I will find
當一天結束時,我希望
That tomorrow will be just the same for you and me
對於你我來說,明天仍然如今天一般
All I need will be mine if you are here
只要你在身旁,那麼我就會心想事成,願望成真

-------------------------------------------------------------
那天看星光大道聽雨宣的媽媽唱的,
是首英文老歌,
多聽些英文歌學英文^^~*

arrow
arrow
    全站熱搜

    yrene431 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()